8 de enero de 2011

EDUCAR PENSANT EN ELS ALTRES // EDUCAR PENSANDO EN LOS DEMÁS

Toshiro Kanamori és un mestre d'escola d'un poble del Japó d'uns 8000 habitanys.

En aquest documental, emès en el Canal 33, ens mostren com son les classes que ofereix aquest mestre durant tot un any. Ensenya els nens i nenes a basar llurs vides en el respecte mutu, a més a més de les matèries escolars normals.


Sempre he pensat que les matèries escolars són importants però manquen algunes que també ho son: com alimentar-nos, com gestionar la nostra economia, com ser creatius, com comportar-nos social i emocionalment de forma saludable, com conservar la nostra salut, etc...

Em sembla que no ens aniria gens malament anar a classes de repàs amb aquest mestre...sovint ens oblidem d'unes quantes coses importants :-)

****************************************************************


Toshiro Kanamori es un maestro de una escuela de un pueblo de unos 8.000 habitantes en Japón.

En este documental, emitido en el Canal33, se muestra como son las clases impartidas por este profesor, durante un año lectivo, en las que enseña a los niños a basar su vida en el respeto mutuo además de las materias escolares normales.

Siempre he pensado que las materias escolares son importantes, pero faltan algunas que también lo son: como alimentarnos, como manejar nuestra economía, como ser creativos, como comportarnos social y emocionalmente de forma saludable, como conservar nuestra salud, etc...
Vaya, que no nos iría nada mal ir a clases de repaso con este profesor... que a veces se nos olvidan unas cuantas cosas importantes :-)


EN CATALÁN SUBTITULADO EN CASTELLANO // EN CATALÀ, SUBTITULAT EN CASTELLÀ (5 PARTES/PARTS):

http://www.youtube.com/watch?v=Pb_ZJ_xnx6I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8-mPRGLpzP0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6HA6BFsD57U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vA_qA526-hU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mbz_bIoisoQ&feature=related

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...